Mając pełną świadomość, iż zadowolenie Klienta jest podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju firmy na rynku, naszym nadrzędnym celem jest rozpoznawanie potrzeb klienta oraz realizacja usług o wysokiej jakości w uzgodnionym terminie, dążąc do pełnej satysfakcji naszych klientów.
Właściciel firmy stwarza każdemu pracownikowi warunki i klimat dla zrozumienia swoich zadań i odpowiedzialności za jakość wykonanej pracy i oferowanych usług.
Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.
Cele jakości wyznaczone w Polityce Jakości realizujemy poprzez:
- Zatrudnianie pracowników o niezbędnej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych, dążących do ciągłego ich doskonalenia i rozwijania;
- Stosowanie nowoczesnych urządzeń i metod przy realizacji zadań;
- Korzystanie tylko ze sprawdzonych i rzetelnych dostawców towarów, materiałów i usług spełniających wysokie, zdefiniowane wymagania jakościowe;
- Terminową i rzetelną realizację zamówień i usług;
- Stosowanie nowoczesnych technik zarządzania przedsiębiorstwem - w szczególności dotyczy to precyzyjnego określenia odpowiedzialności i uprawnień oraz stosowanie wspomagania informatycznego w procesach.
Dzięki wdrożeniu zintegrowanej polityki zarządzania jakością w 2018 r. firma PESMENPOL otrzymała Certyfikaty ISO 9001, 14001 oraz 45001 w zakresie projektowania, produkcji i montażu urządzeń sportowych.